piątek, 11 kwietnia 2014

Czwarty Haul zakupowy.

Tym razem zakupione produkty przeznaczone są do demakijażu twarzy oraz złuszczania naskórka.Oprócz tego suchy szampon Batiste w małej pojemności.Wkradły się tylko dwa produkty z kosmetyków kolorowych.


Batiste Dry Shampoo/Shampooing Sec, coconut&exotic, tropical 50ml/1,49 euro.Zakupiony na awaryjne sytuacje.Używałam już suchy szampon innej firmy i nie zrobił ma mnie dużego wrażenia.Ten jest wychwalany i uważany jako za najlepszy więc zakupiłam mała pojemność w celu sprawdzenia go w podbramkowych sytuacjach.

Rival de Loop Clean&Care OLFREIER AUGEN MAKE-UP ENTFERNER 100ml/1,49 euro. Mój absolutny ulubieniec.

Rival de Loop Clean&Care Washgel, cera normalna i mieszana.Używałam już ten produkt limitowaną jabłkową edycje. Tym razem Minze und Grapefruit - mięta i grejfrut.To nie jest nowy nabytek a odnaleziona zguba którą schowałam sama przed sobą.Dołączyłam ją ponieważ cenię produkty Rival de Loop i tak jak wspominałam nie kupuję drogich demakijaży.

Rival de Loop Clean&Care MIDLES PEELING GEL 75ml/1,49 euro.Warto złuszczać naskórek, żeby lepiej wchłaniały się produkty pielęgnacyjne. Marka ta sama, co w przypadku reszty moich produktów do demakijażu.

Kohl Essence w dwóch kolorach. Cena 1.49 euro za sztukę.Nie miałam jeszcze kredek z Essence a te kolory przypadły mi do gustu.Za taka cenę można zaryzykować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz