sobota, 5 kwietnia 2014

Dlaczego warto odwiedzać mojego bloga.

Witam serdecznie.
Dzisiejszy post zdradzi kilka istotnych faktów o mnie i upewnię Was dlaczego warto zaglądać właśnie na http://juliettemakeup.blogspot.com/. Zdaję sobie sprawię, że powstało bardzo wiele takich blogów które oferują podobną tematykę.
Uchylę troszkę rąbek tajemnicy i powiem Wam skąd u mnie pasja do makijażu i uwielbienie do testowania kosmetyków.
Jako nastolatka tak jak większość dziewczyn w tym wieku posiadałam tylko maskarę,podkład i kilka cieni Inglot. Wszystko zmieniło się gdy w wieku 20 lat dostałam od swojej obecnej teściowej która wtedy była kierowniczką perfumerii Douglas ogromną paczkę kosmetyków. I wpadłam :) Od tamtej pory coraz bardziej wciągał mnie świat kosmetyków. Tak mi się to spodobało, że sama przepracowałam kilka lat w tej branży a najmilej wspominam półtorej roku pracy w perfumerii Sephora oraz pracę jako konsultant marki Dior.Podczas tego okresu nauczyłam się bardzo dużo na szkoleniach o produktach które oferuje ta perfumeria.Oczywiście nie mogę nie wspomnieć o szkoleniu o produktach marki Dior prowadzonych przez bardzo dobrego szkoleniowca.Każdy kto jest z Wrocławia i z tego świata bardzo dobrze wie o kim mowa.Nie mylcie tego z nauką makijażu. Były to podstawy do prezentacji produktu tak, aby klientka mógła zobaczyć jak dany produkt wygląda po aplikacji. Między innymi nałożenie różu na policzki, czy pomalowanie rzęs co nie jest takie proste kiedy malujemy kogoś rzęsy,nie swoje.
Makijażu nauczyłam się sama na własnych błędach, dlatego też doskonale rozumiem osoby uczące się.Do YT przekonałam się bardzo późno dlatego większość tego co potrafię jest wypracowana moją pracą.Oglądając filmiki tylko upewniam się, że od dłuższego czasu kieruję się w dobrym kierunku.

A więc małe podsumowanie żeby Was nie zanudzić.
Jestem osobą która ma 3 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów.Nie jestem kimś kto korzysta z cudzych doświadczeń i '' nie urwałam się z choinki''. Mam spore rozeznanie w produktach które oferują dwie największe sieciowe perfumerie w Polsce a do tego lubię produkty drogeryjne tanie i dobre.Mam pojęcie o tym co piszę i nie kieruje się tylko swoimi opiniami i doświadczeniami. Dzięki pracy w perfumerii wiem jakie są Wasze potrzeby :) :)

Dziękuję za uwagę i życzę miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz