niedziela, 9 marca 2014

Pierwszy produkt na liście Ulubieńcy - Tusz do rzęs Benefit they're Real!

Ulubieńcy są to produkty sprawdzone , które często goszczą na mojej półce i niechętnie zamieniam je na inne.

Pierwszym takim produktem jest mój tusz do rzęs Benefit they're Real!


They’re Real w teście konsumenckim:
•94% - zauważyło wyraźne wydłużenie oraz pogrubienie
•90% -zauważyło podkręcenie od nasady po końcówki rzęs
•94% - zauważyło wyraźne podniesienie rzęs
•100% - zauważyło długotrwały efekt

Dla mnie to jeden z najlepszych tuszy do rzęs wart swojej ceny.
Zaznaczam, że każdy dobry tusz spełniający moje wymagania służy mi około 9 miesięcy.
Bardzo ładnie pogrubia, wydłuża,podkręca i unosi rzęsy.
Maskara posiada formułę o przedłużonej trwałości więc nie osypuje się na koniec dnia ani też się nie rozmazuje. Oczywistą rzeczą jest , że troszkę trudniej ją zmyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz