poniedziałek, 31 marca 2014

Ulubieniec - podkład do zadań specjalnych.

Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup wędruje na listę Ulubieńców.
Podkład ten używam tylko okazyjnie,na co dzień nie mam potrzeby używać takiego kalibru.
Spektakularnie wygląda na zdjęciach, bardzo dobrze sprawdza się kiedy potrzebujemy niezawodnej trwałości,dobrego krycia i wygładzenia.

Zdjęcia przed nałożeniem produktu.

Zdjęcie po nałożeniu produktu.

Prezentacja koloru.

Etykieta mojego produktu.


Oto moja prezentacja produktu. Wybrałam to miejsce ponieważ widać tutaj bardzo ładnie krycie produktu. Widoczny jest także efekt wygładzenia.



2 komentarze:

  1. Rozważam zakup tego podkładu. Czytałam wiele dobrego o nim, a potrzebuję mocnego krycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy codziennym stosowaniu u mnie się nie sprawdza. Używam go tylko na specjalne okazje lub do zdjęć. Proponuję porównać sobie Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup z MAKE UP FOR EVER MAT VELVET +. Warto przetestować oba przed ewentualnym zakupem :)

      Usuń