sobota, 22 marca 2014

Trzeci Haul zakupowy


Uzupełniłam braki w swojej kosmetyczce. Niestety byłam zmuszona kupić jakiś tusz zamiast mojego ulubionego, więc nie inwestowałam w ten produkt.


Tusz Essence I love extreme - crazy volume mascara, jako zastępczy produkt tylko na chwilę wydaje się być całkiem przyzwoity.
Nie liczę na zbyt wiele.
Catrice cosmetics CAMUFLAGE CREAM numer 010 Ivory. Produkt ten jest bardzo znany i bardzo często polecamy. Postanowiłam zmienić mój dotychczasowy korektor do twarzy na ten kamuflaż.

Elkos HAIR, PROVITAMIN B5 HAARKUR REPAIR. Odżywka do włosów, którą się zainteresowałam w sklepie. Skusiła mnie cena :)

Alverde Schminkstift.Znalazłam taki produkt w drogerii Dm i bardzo mi się spodobał - kosztował niecałe 4 zł w przeliczeniu na naszą walutę.Szukałam od dłuższego czasu czerwonej, żółtej i białej kredki. Zamieszczę osobny post z tymi kredkami. Zapowiada się bardzo ciekawie.

Catrice rzęsy. Tak jak widać bardzo gęste czarne bez dodatków.

Ebelin pędzelek kulka z włosia syntetycznego. Bardzo lubię moją kulkę do rozcierania cieni i potrzebuje jeszcze jednej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz